Tendinte in publicitatea pentru moda
Stim cu totii despre tendintele din moda, toate revistele scriu despre ele, toti stilistii le recomanda mai mult sau mai putin. Noi ne-am propus sa vedem care sunt tendintele in publicitatea facuta pentru casele de moda, analizand print ad-uri si spoturi video facute special pentru a promova colectiile de toamna iarna 2012-2013.
Se zice in lumea fashion ca un trend se formeaza atunci cand trei elemente de acelasi tip se gasesc in trei colectii diferite. De aceea, am luat cate trei poze din fiecare campanie de publicitate si le-am analizat. Ce a iesit, vedeti in continuare.
Primul trend, pozitia picioare desfacute. Am vazut vreo trei print ad-uri cu fotomodele asezate in aceasta pozitie. Le aduce oare acest mod de asezare vanzari mai mari colectiilor?
1. Givenchy
2. Kenzo
3.Calvin Klein Jeans
Al doilea trend ar fi stilul minimalist, in decorul print ad-urilor. Un covor mai smecher, o masina mai bengoasa, un detaliu pe tapet ar atrage atentia publicului de la haine, nu?
1. MQ by Alexander McQueen
2. Karl Lagerfeld
3. Giorgio Armani
Un alt trend e privirea hipnotizanta a modeleleor din print-uri. Parca ar zice “priveste adanc in ochii mei, dupa asta te duci direct la primul magazin si o sa cumperi toate produsele de la brand-ul de moda pe care il promovez.”
1. Prada
2. Marc Jacobs
3. H&M
Nu in ultimul rand, casele de moda merg in continuare pe principiul sex sells si prin urmare, lascivitatea si posturile sexy sunt prezente in cateva spot-uri video, formand un trend si pentru urmatorul sezon.
1. Pierre Balmain
2. Salvatore Ferragamo
3. DSQUARED
Voi mai stiti alte trend-uri din publicitatea pentru moda din sezonul urmator?
Posted on iulie 18, 2012, in Advertising, Fashion. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.
Lasă un comentariu
Comments 0